MilieuBuddy

Uw milieu-adviseur

Mijn MilieuBuddy


  • MilieuBuddy® helpt u om snel en eenvoudig aan wettelijke milieu-eisen te voldoen. Met een handige online Mijn MilieuBuddy heeft u:

  • al uw milieudocumentatie digitaal beschikbaar, desgewenst geordend per vestiging; op uw persoonlijke MilieuBuddy® pagina worden uw milieuzaken beheerd. Zo kunt u hier bijvoorbeeld instellingen of mappen wijzigen, agenda items toevoegen en documenten (zoals Word, Excel, pdf en jpeg) en afbeeldingen bekijken en toevoegen. Het uploaden kan snel en gemakkelijk. Veiligheid en privacy van de gegevens staan voorop, zie onze uitleg bij Veiligheid.

  • alle gegevens centraal gearchiveerd en direct online toegankelijk (vanaf meerdere werkplekken); vanzelfsprekend zijn deze documenten beveiligd. U bepaalt welke medewerker waar toegang heeft en of hij bewerkingen mag doen. Deze autorisaties zijn ieder moment aan te passen.

  • met reminders tijdig voldaan aan wettelijke verplichtingen en eisen, bijvoorbeeld van uw verzekeraar; daarnaast kunt u emailen en online samenwerken, bijvoorbeeld met een leverancier, verzekeraar of milieu-ambtenaar. U autoriseert hen om relevante documenten in te zien.

  • voor uw MVO archief alle informatie op een rij;

  • uw bedrijfsrisico verkleind door inzicht en overzicht.

  • Mijn MilieuBuddy abonnement

    • inrichting van Mijn MilieuBuddy site met technische ondersteuning;

    • maatwerk per bedrijf

    • kalenderoverzicht wanneer uw inspecties moeten plaatsvinden;

    • een reminder-service voor wijzigingen in wet- en regelgeving;

    • scan-service als u alle documenten wilt laten inscannen.

  • Milieu advies en helpdesk

    • Inhoudelijke ondersteuning en advies op milieugebied,

    • Persoonlijk contact per telefoon en per e-mailbericht;

    • Indien een abonnement heeft betaalt u een gereduceerd uurtarief.

Voordelen


  • meer tijd en ruimte

  • voor uw eigen bedrijfsactiviteiten door het uitbesteden van al deze 'milieu-ballast'

  • een efficiënt documentensysteem tegen lage kosten zodat u voldoet aan de wettelijke eisen;

  • makkelijke online uitwisseling van informatie met anderen (zoals de directie, certificeringsinstellingen, de milieu-ambtenaar, omgevingsvergunning);

  • de gegevens voor alle vestigingen in één centraal, online archief beschikbaar.

  • dit archief is vanaf elke computer met internetverbinding toegankelijk met inlogcodes

  • geen hard copy archief meer vereist - het is wettelijk toegestaan om uw milieu-archief digitaal op te slaan.


Veiligheid en privacy staan voorop bij de IT-applicaties waarmee we werken, zie de informatie hierover onder de tab Veiligheid en Privacy.